Какво прави впечатление:
- много големи разлики в множителите - напр. множители на EBITDA ot 6х до 23х (макар и за различни продукти)
- Изглежда храните продължават да са гореща тема - напр. Nestle е придобила звеното на Pfizer за бебешки храни за близо 20х EBITDA, което е невероятно високо. И не са единствени...има множители по 16х-21х (бира, чай и др.) За сравнение, средните пазарни множители към средата на 2013 г. не надхвърляха 10х (13х за напитки).
- Доверието в европейския пазар на тези стоки се възвръща и може да се очакват нови сделки, консолидация и вероятно още по-високи множители.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Моля, бъдете кратки, придържайте се към темата и общоприетите норми на общуване в публично пространство. Мнения, които не отговарят на тези критерии, както и съдържащи спам, т.н. тролинг и др. ще бъдат изтривани без предупреждение. Благодаря.