петък, 31 януари 2014 г.

Патенти, монополи и други бизнес стратегии...

Една интересна статия с много поуки, например:
  • За не-очевидните неща и тяхната интерпретация: как Гугъл купи Моторола само заради патентите й и възможността да ги използва във „войната“ с Епъл.
  • За скритите войни на корпоративния фронт: Епъл, Майкрософт, Сони и др. срещу Гугъл (Андроид) и Интел…както добре знаем всяка война взема жертви. И обикновено най-много са невинните (потребителите?).
  • За държавната антимонополна политика и как тя има значение за всички.


Ако трябва да пренесем уроците в България, добре е да си дадем сметка за дейността, мотивацията и компетентността и на нашата антимонополна комисия. Напоследък всички се „борят“ с монополите и дългосрочните пораженията от тази „война“ са и ще продължават да бъдат само за потребителите. Особено когато държавните монополи са „добри“, а „частните“ лоши…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, бъдете кратки, придържайте се към темата и общоприетите норми на общуване в публично пространство. Мнения, които не отговарят на тези критерии, както и съдържащи спам, т.н. тролинг и др. ще бъдат изтривани без предупреждение. Благодаря.